MØD REDAKTIONEN


 Bag Gymnavisens nye koncept findes en masse kreative hoveder, som på hver sin måde birdager til, at Gymnavisen kører, lige præcis som den skal! Her får du muligheden for at møde hver og en bag redaktionen:



GYMNAVISENS REDAKTØRERE:

Navn: Anna Brinch 

Klasse: 1.c

Jeg er en del af podcast-gruppen og PR-gruppen. 

Når jeg ikke er i skole, er jeg som regel i skoven eller i gang med ler.



Navn: Lærke

Klasse: 3.m

Jeg er med i PR-gruppen i Gymnavisen. Det vil sige jeg er med til at stå for vores instagram. Her giver vi jer opdateringer om hvordan det er er være elev og leve gymlivet på Vordingborg Gymnasium & HF.

følg med her @gymnavisen

Navn: Oscar Øhlers Pedersen

klasse: 2.m

Jeg findes ofte nær musik, højst sandsynligt med et streng-instrument i armene. Så længe jeg ikke har fuld dag, så plejer jeg at være i relativt godt humør. 

Jeg ville mene at jeg er nået til det punkt hvor jeg kan kalde mig selv en professionel procrastinator.



Navn: 
Katrine Keis

Klasse: 1.v

Jeg er en glad tøs, som går 100% ind til alt, jeg foretager mig. 

Dans og skole fyldes min hverdag primært af.





Navn: 
Isabella Breitenstein Jørgensen

Klasse: 2.v

Jeg er en smilende pige, som altid kan findes i den naturvidenskabelige afdeling. Jeg har altid fart på, samt en holdning at dele.




Navn: Isabella Erichsen

Klasse: 2.m

Jeg er en del af podcast- og layoutgruppen og jeg overlever gym ved at spille musik :))



GYMNAVISENS LÆRERANSVARLIGE:


Navn: Line Guntoft Riiskjær

Jeg er Gymnavisens læreransvarlige, og I er velkomne til at kontakte mig, hvis I har lyst til at være en del af Gymnavisen-teamet. Alle er velkomne!


















LÆRERANSVARLIG:

Kommentarer