I øvrigt mener jeg...

 I ØVRIGT MENER JEG...

 

...at singler har et 

had-/kærlighedsforhold

til singlelivet

 

                   ...at corona ødelægger mine

                       muligheder for at score til 

                       gymfesterne, og jeg vil da gerne

                      nå at give en titel eller 

                   to mens jeg stadig går her

 

…at håndspritten på skolen nogle 

gange lugter af dårlig tequila

 

…at man burde 

fokusere mere på 

at leve, fremfor 

ikke at dø 

 

…at kiwier er meget

 bedre med skind

 

 

…at Mads Mikkelsen er 

       en lækker sild

 

…at man burde lære mere om

 black history og racisme i timerne. 

Føler slet ikke folk er oplyst på

 det område og det burde 

vi ændre, fordi det er så vigtigt

 

…at man må gå i det tempo 

man vil på gangene, så må 

andre bare overhale

 

…at nachos fra kantinen

 er overrated

Kommentarer